Friday, July 18, 2008

oppas


Afgelopen week hebben onze drie kleinkinderen bij ons gelogeerd. Het was een hele drukte. Ik vraag me af hoe ik het vroegerr allemaal deed met drie kids. We hebben veel leuke dingen gedaan waar jullie in de komende tijd nog wel wat van gaan zien. Het begon zondagmiddag met sjoelen. Zelfs Fien van 2 jaar oud was heel fanatiek bezig. Eén, twee, LOS, riep ze bij elke worp. Haar gezicht sprak boekdelen.We zijn maandag naar professor Plons geweest, waar ik in het voorjaar al met Daan (onze oudste kleinzoon) was geweest. De metro was ook voor de meisjes een succes.

3 comments:

Knutselfreak said...

Wat een leuke LO! Mijn moeder vraagt zich ook wel eens af hoe ze dat vroeger deed en dan nu. Toch heeft ze nu meer tijd om van Naomi te genieten. En het is ook haar afleiding, zeker in deze periode...
Nu Naomi vakantie heeft, kan ze nog meer genieten. Twee dagen in de week als ik werk. Zou niet zonder ze kunnen.
Zal zeker wel stil zijn nu in huis?
Groetjes aan iedereen.
XOXO Selma

M@risk@ said...

Mooi layout en sjoelen hoort bij ons echt bij de winteravonden. Fijn weekend.

Je@net said...

Klinkt als een gezellige dag Marja!!
En wat een leuke foto's heb je gemaakt! De layout is dan ook helemaal leuk geworden!