Wednesday, April 29, 2009

Return

Hallo bloggers,
Zoals jullie zien ben ik weer terug van een tijdje weggeweest. Er is de afgelopen tijd veel gebeurd. Maandag 2 februari overleed mijn zwager op 42 jarige leeftijd aan blaaskanker. De laatste dagen mocht hij in Cadenza verblijven. Dit is een nieuw centrum voor pallialieve zorg in Rotterdam. We hebben daar een warme zorg mogen ervaren en ook het afscheid was heel ontroerend. De zaterdagavond voordat hij overleed heb ik nog foto's gemaakt van het afscheid van een van zijn dochters. Deze handen heb ik ook gebruikt voor de rouwkaart.

Intussen is mijn laptop vastgelopen en ben ik al mijn scrapspullen kwijt. Ik moet dus weer opnieuw gaan downloaden, maar merk dat de freebees schaars zijn geworden.
Langsaam klim ik uit een dal en probeer ik de draad weer op te pakken. Ik wil alleen zoveel tegelijk. Het zal dus nog wel even duren voordat ik weer helemaal terug ben.
Ik ben begonnen de tuin wat op te ruimen en we hebben een mooi tuinpavijoen gekocht.
Ik ben trots op mijn jongste broer die na een moeilijke periode weer een hobby heeft gevonden. Hij maakt prachtige natuuropnamen met zijn nieuwe camera.




4 comments:

Knutselfreak said...

Welkom terug...Fijn te lezen dat je jezelf weer wat beterder bent gaan voelen en minder dat je laptop is gecrasht.
Liefs,
Selma

saffiertje said...

Nou dat is een echte return mam! Blij dat je weer wat tijd zoekt om iets voor jezelf te doen en er ook echt iets moois van makt! Andere blog header enzo...WOW
Jullie pavilloen ziet er erg leuk uit, wat een versch...
liefs Miranda

P.s. we zijn er de komende dagen niet gaan nog even met de kids kamperen...

Je@net said...

Hoi Marja, wat fijn om weer van je te horen! Heb je echt gemist, maar kan me voorstellen dat je je hoofd en je hart bij ander zaken had!
En wat ziet je blog er leuk uit, mooi die grote vlinder!

Romy said...

Wat fijn om weer van je te horen. Welkom terug. Gelukkig voel je je alweer iets beter. Ik kan me voorstellen dat je even rust nodig hebt na zo'n vreselijke gebeurtenis. Je blog ziet er prachtig uit zo. Erg mooi die vlinder en dat doet je naam (butterfly) eer aan:)