Thursday, September 15, 2011

EHBHO



Voor het huwelijk had ik een EHBHO kist gemaakt (naar idee van Jeanet van scrappen en beppen)De inhoud bestond uit het volgende:

Eerste Hulp Bij Huwelijks Ongemakken
Mars: geeft je direct weer nieuwe energie
Kleurtjes: om een saaie dag wat kleur te geven
Elastiek: als de rek er even uit is
Geurtje: om de lucht te klaren
Water: om bij de wijn te doen
Appeltje: voor de dorst
Zout: om niet altijd even flauw te zijn
Touw: om de eindjes aan elkaar te knopen
Borrel: om als het nodig is jezelf even moed in te drinken
Bloemetje: om de ander op te fleuren
Vijl: om de scherpe kantjes weg te werken
Kaarsje: voor een lichtje in de donkere dagen
Veel geluk samen!
Voor noodgevallen bellen:....

4 comments:

Knutselfreak said...

Leuk zo'n box. Daar zullen ze wel wat aan hebben:) Heb ook voor de juffrouw van Naomi zo'n box gemaakt als afscheidscadeautje.
Doet het altijd goed!

Je@net said...

Wat leuk geworden, Marja! En wat een super gave trouwfoto's! Ik ga meteen ook even bij Miranda kijken!

saffiertje said...

Jij hij is en blijft echt super!!!! hoe vond zussie 'm eigenlijk???

Saar said...

super leuk idee!
Mag ik vragen hoe je aan die kist gekomen bent. Ik wil ook wel zoiets maken voor vrienden van ons, maar geen idee waar ik zo'n kist of doos vandaan haal. Vooral met een 'doorkijk' voorkant. (ik kan niet zien of het plastic is of glas..)

ik hoor t heel graag! Groetjes Saar