Thursday, October 2, 2008

Druk

Afgelopen maandag heeft mijn man een cardioversie (hartschok ) gehad om na lange tijd weer een normaal ritme te krijgen. Dit is gelukt. De volgende dag zaten we echter weer op de EHBO omdat het ritme nu veel te laag was. Eerst 135 slagen per minuut en nu 40-50 is wel een groot verschil. Het ligt ws aan de medicijnen die hij moet blijven gebruiken. Zoals het er nu uitziet is zijn oude kwaal waar hij elf jaar geleden voor geopereerd is weer terug aan het komen. Al met al een drukke en spannende tijd.
Toch even tijd genomen om wat te scrappen.
Vorige week waren wij in Limburg en toen ik foto's van deze meisjes nam wilden ze ook met mij op de foto. Het zijn Nina en Fleur, de kleindochters van mijn zwager en schoonzus.



7 comments:

Knutselfreak said...

Het is idd een spannende tijd voor jullie. Ik weet er alles van met mijn vader. Ik wens je daarom ook alle sterkte en goeds toe deze tijd. Wat een schattige LO's heb je weer gemaakt. Maar je had ook wel hele mooie fotomodellen!
Heel veel liefs, Selma

Essie said...

Hoi, de nieuwe layouts zien er weer schittende uit.

Heel veel succes met je man en zijn hart. Ik weet hoe vervelend het is al je iets aan je hart hebt en je er zo weinig aan kunt doen. Vandaar, heel veel sterkte. Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

Liefs, essie

M@risk@ said...

Sterkte gewenst voor je man. Je hebt wel fijn kunnen scrappen, even de zinnen verzetten - prachtige layouts.

saffiertje said...

prachtig mam!

Sterkte met alles

Je@net said...

Wat een leuke foto's Marja! Je hebt er ook mooie lootjes mee gemaakt!
En veel sterkte hoor in deze spannende tijd!

Romy said...

Heel veel sterkte toegewenst!

Je lay-outs zijn prachtig; echt heel mooi!

Karen L said...

You have some gorgeous layouts here. You have inspired me to get back into digital scrapbooking, It has been a little while since I have done some - thanks for the inspiration.